sâmbătă, 27 aprilie 2013

Blog CHANGED!

Hey internet! vreau sa va anunt pe toti ca m-am mutat pe un nou site, intrati si voi, acolo voi continua cu tutorialele, si le voi imbunatati (in fiecare zi inveti ceva nou, si am multe noutati :) ), voi posta impreuna cu un prieten (deocamdata, spre viitor sper sa fim mai multi care postam).
Tu -------->>> Da daspra she ma rog ii saitu ala da care vorbesti tu? ceo-sa postezi?
Tot felul de lucruri interesante, care mie mi-au placut si sper sa va placa si voua ;)
Tu--------->>> Si cam ceo sa fie? filme deochiate??? si mie imi plac:)) daca bagi d-alea eo-s primu:P
Spre dezamagirea ta (si a multora) NU, vor fi diferite tutoriale pentru jocuri (cum am spus mai devreme), Poze funny gasite pe Net, Experimente stiintifice... (CE PLM?!)
Tu--------->>> Napai cine-o mai ziso si pe asta :)) mie sami placa "Stiinta"
Te asigur, vor fi lucruri foarte interesante, cum sa te distrezi cu stiinta, deasemenea iti voi arata diferite moduri  de a spiona lumea... etc. chestii mitShTO, asa ca hai pe site-ul : crazzyhacker.webs.com inregistrativa ca membru, dati un like, share la prieteni, follow pe twitter, etc.
P.S. Pentru a vedea MAJORITATEA postarilor de pe forum trebuie sa fii MEMBRU!

0 comentarii em “Blog CHANGED!”

Trimiteți un comentariu

 

Playerul Experimentat Copyright © 2011 -- Template created by Mircea Petcu -- Powered by AnuntulSaptamanii