miercuri, 3 aprilie 2013

Gladiatus!

Cu toate ca o trecut ceva timp de la ultimele postari, tot gladiatus a ramas jocul meu preferat. Momentan joc pe 2 servere, si vreau sa vi le recomand si voua. Este vorba de Gladiatus.com mai exact serverul 11, numele meu este D3m0N daca va veti apuca sa jucati dati-mi un mesaj! va voi ajuta sa cresteti mai repede. Iar al doilea server este unul mai interesant, este server Speed 5x (adica totul se face de 5 ori mai rapid!). Link-ul este acesta: s201.gladiatus.de, atata tot ca este in germana. Numele meu este Nephelim Dati-mi un mesaj si va voi ajuta sa cresteti repede, deasemenea pe serverul asta(dupa parerea mea cel mai misto) am o ghilda destul de tare, cu un grup de membrii foarte prietenosi. O veti gasi la mine pe profil, se numeste "Gladiators-Of-Glory" [G_O_G] (prescurtarea). Acest blog v-a fi deasemenea pagina aliantei mele de pe gladiatus-speed.

0 comentarii em “Gladiatus!”

Trimiteți un comentariu

 

Playerul Experimentat Copyright © 2011 -- Template created by Mircea Petcu -- Powered by AnuntulSaptamanii