sâmbătă, 27 aprilie 2013

Cont-ul meu de Gladiatus Test/Speed Server

Urechile ciulite everybody!
M-am plictisit de gladiatus speed server, asa ca vreau sa dau contul, sa vil arat: Cont gladiatus
In momentul postarii, mai are aproape 7 zile de cont premium asta inseamna: 24 de puncte in loc de 12 (expeditie si temnita) si la arene timpul mai scurt. Ei bine cum este si server speed, actiunile au loc la fiecare 1 minut (Arene, expeditie, temnita timp de asteptare 1 MINUT!!! Pe alte servere cu cont premium sunt 5 minute!) este intro breasla ff buna, ii destul de ok! Astept sa ma contactati pe site-ul meu nou :CrazzyHacker
pe forum, am deschis un topic acolo veti afla mai multe detalii.
P.S. Pentru a vedea forumul trebuie sa te autentifici! Dati si un like daca tot intrati :D


0 comentarii em “Cont-ul meu de Gladiatus Test/Speed Server”

Trimiteți un comentariu

 

Playerul Experimentat Copyright © 2011 -- Template created by Mircea Petcu -- Powered by AnuntulSaptamanii