marți, 5 iunie 2012

1.5-Grepolis

Salut! In acest tutorial am sa va povestesc despre zei si puterile lor divine.
In Grepolis sunt mai multi zei, pe lumile normale 5 iar pe lumile eroilor 6, eu iti voi spune ce fac toti zeii, inclusiv al sase-lea. Exista 2 feluri de vraji: vraji ce se folosesc pe orase, si vraji ce se folosesc pe atac. Pe cele de atac le voi sublinia ca sa le puteti deosebi. Vrajile ce se folosesc pe un atac se folosesc intr-un mod mai diferit: mergem cu cursorul mousului peste iconita de atacuri>>>dam click pe iconita atacului pe care vrem sa folosim vraja>>>ne va aparea o fereastra cu mai multe "tab"-uri: Info si Vraji>>>dam click pe "tab"-ul "vraji" si ne alegem vraja pe care vrem sa o folosim.


1. Zeus


I-Vraji


a)Semn divin

Orasul ales primeste un car de lupta.

b)Fulger
Avariaza o cladire la intamplare din orasul ales.


c)Vant favorabil
Puterea de atac a flotei sporeste cu 10%. 


d)Furia lui Zeus
Distruge 10-30% din unitatile terestre atacatoare.


II-Unitati mitice


a)Minotaur - unitate defensiva

Tipul armei si puterea atacului - neascutita, 420
Viteza de deplasare - 10
Prada de razboi - 480
Aparare neascutite - 675
Aparare ascutite - 300
Aparare arme de distanta - 560

b)Maticora - unitate ofensiva
Tipul armei si puterea atacului - ascutita, 945
Viteza de deplasare - 22 (nu are nevoie de nave de transport!!!)
Prada de razboi - 360
Aparare neascutite - 170
Aparare ascutite - 225
Aparare arme de distanta - 505

2.Poseidon


I-Vraji


a)Darul marii

Orasul ales primeste 800 de unitati de lemn.

b)Chemarea marii
In port, toate constructiile sunt accelerate cu 100% in urmatoarele 6 ore.


c)Cutremur
Zidul orasului pierde 1-3 niveluri.


d)Furtuna pe mare
Distruge 10-30% din navele tinta.

II-Unitati mitice


a)Ciclop - unitate ofensiva

Tipul armei si valoarea atacului - arma de distanta, 756
Viteza de miscare - 8
Prada de razboi - 320
Aparare neascutite - 945
Aparare ascutite - 10
Aparare arme de distanta - 1310

b)Hidra - unitate ofensiva/defensiva
Valoarea atacului - 1000
Viteza de miscare - 8
Aparare - 715
Capacitate de transport - 0

3.Hera


I-Vraji


a)Casatorie

Orasul ales primeste 125 de unitati de lemn, 200 de piatra si 200 de monede de argint.

b)Fericire
Sporeste timp de 6 ore productia de lemn, piatra si argint cu 50% din productia de baza.

c)Spor natural
In cazarama, toate recrutarile solicitate sunt accelerate cu 100% in urmatoarele 6 ore.


d)Dor
Puterea de lupta a unitatilor atacatoare, maritime si terestre, scade cu 10% in urmatoarea lupta.

II-Unitati mitice


a)Harpie - unitate ofensiva

Timpul armei si puterea de atac - neascutita, 266
Viteza de miscare - 25 (nu necesita nave de transport)
Prada de razboi - 340
Aparare neascutite - 105
Aparare ascutite - 70
Aparare arme de distanta - 1

b)Meduza - unitate ofensiva/defensiva
Timpul armei si puterea de atac - ascutita, 425
Viteza de miscare - 6
Prada de razboi - 400
Aparare neascutite - 625
Aparare ascutite - 435
Aparare arme de distanta - 375

4.Atena


I-Vraji


a)Zeita protectoare

Orasul primeste 5 unitati terestre la intamplare.

b)Intelepciune

Primiti un raport de spionaj cu unitatile atacatoare.

c)Protectia orasului
Orasul nu poate fi atacat de nicio forta timp de 6 ore.

d)Putere eroica

Capacitate de lupta a unitatile terestre creste cu 10% in urmatoarea batalie.


II-Unitati mitice


a)Centaur - unitate ofensiva

Tipul armei si puterea de atac - arma de distanta, 156
Viteza de miscare - 18
Prada de razboi - 200
Aparare neascutite - 150
Aparare ascutite - 450
Aparare arme de distanta - 60

b)Pegas - unitate defensiva
Tipul armei si puterea de atac - 100
Viteza de miscare - 35 (nu necesita nave de transport)
Prada de razboi - 160
Aparare neascutite - 900
Aparare ascutite - 250
Aparare arme de distanta - 300

5.Hades


I-Vraji


a)Ciuma

Reduce productia de baza a resurselor din orasul selectat cu 50% in urmatoarele 3 ore.

b)Intoarcere din Infern
Daca unitatile dvs. terestre sunt ucise cand atacati, 10% dintre ele vor invia in orasul lor natal.

c)Bogatiile Infernului
Orasul selectat primeste 500 de monede de argint.

d)Coiful celor nevazuti
Trupele sunt invizibile timp de 10% din calatorie.


II-Unitati mitice


a)Cerber - unitate defensiva

Tipul armei si puterea de atac - 210
Viteza de miscare - 4
Prada de razboi - 240
Aparare neascutite - 825
Aparare ascutite - 300
Aparare arme de distanta - 1575

b)Erinie - unitate ofensiva
Tipul armei si puterea de atac - 1210
Viteza de miscare - 10
Prada de razboi - 440
Aparare neascutite - 688
Aparare ascutite - 688
Aparare arme de distanta - 895

0 comentarii em “1.5-Grepolis”

Trimiteți un comentariu

 

Playerul Experimentat Copyright © 2011 -- Template created by Mircea Petcu -- Powered by AnuntulSaptamanii